הכל התחיל כשאומברטו הביא לי הבנארו מהגינה.

״השתגעת? אני לא נוגעת ברעל הזה…צ׳ילי רגיל כן, בזה לא….״ לא ויתר

וכך נותרו על השיש 3 הבנארו אדומים כאש, יפהפיים כמו שדה כלניות וריחניים.

שלושה ימים לאחר מכן כבר היתה לי הסלסה המהממת הזו בתוך צנצנות במקרר.

על טוסטים, על בשרים ודגים אפויים וצלויים, כתוספת לרטבים שונים, כולל רוטב לסלטים.

בקיצור. זה.

בקשה אחת: לעבוד עם כפפות עם ההבנארו כי הוא באמת חריף אש.

בנוסף, אני נפטרתי מכל הגרעינים שבו, למה אני צריכה להסתבך?

מה

3 הבנארו ללא העוקץ וללא גרעינים

1 מנגו גדול בשל מאוד קלוף חתוך ובלי הגלעין

1 בצל קטן קלוף חתוך לאבע

3 שיני שום

1 פלפל צהוב טרי נקי מעוקץ וגרעינים וחתוך לקוביות גדולות

1/2 כוס מים

2-3 כפות חומץ

כף גדושה סוכר

כפית מחוקה מלח

מיץ מליים אחד או לימון קטן

איך

לבשל על להבה בינונית ,מכוסה כעשרים דקות.

לרסק היטב ולשמור בצנצנת זכוכית במקרר.

הערה: כדאי לטעום את הסלסה ולהוסיף לפי טעמכם עוד חומץ לימון מלח או סוכר.

אפשר להוסיף גם גי׳נג׳ר, נזכרתי ברגע האחרון…..

שלחו במייל או הדפיסו:

שתפו ברשתות החברתיות:

אנחנו גם באינסטגרם

רישום לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר של ״fanny's״ וקבלו עדכוני פוסטים, טיולים ומתכונים, מעת לעת.

הרשמה לניוזלטר

אולי תתעניינו גם ב...

סלט ירוק עם ריקוטה סלאטה

ריקוטה סלטה היא גבינה איטלקית לבנה קשה ומלוחה. ממש כמו הצפתית המלוחה שלנו רק שהיא ממש ממש קשה. מי שלא מצליח לשים יד עליה יכול

המג׳דארה החלאבית של סאמי,

כל מי שמכיר אותי או קורא אותי פה כבר יודע שאני אוספת מתכונים מכל אחד, בכל מקום, בכל שעה. זו הסיבה, שכשנכנסתי למונית של סאמי

מרק עגבניות וטורטליני

סתם מרק עגבניות טעים להפליא, קליל ועשיר טעם שהגנבתי לתוכו טורטוליני. לפעמים במילוי בשר, לפעמים במילוי עוף והכי טעים בעיניי הוא המרק עם הטורטליני במילוי

ברוך שובכם!

הכנס/י לחשבונך למטה

יצירת חשבון חדש!

מלא/י את הטופס למטה לצורך ההרשמה

*על ידי הרשמה לאתר שלנו, הנך מסכים על ידי הרשמה לאתר שלנו, הנך מסכים לתנאים וההגבלות במדיניות הפרטיות ותנאי השימוש באתר.

שחזור סיסמה

אנא הכנס/י את שם המשתמש או האימייל שלך לצורך שחזור הסיסמה.

לעוקבי הוותיקים:
עקב תקלה במערכת הניוזלטר שלנו נמחקו פרטיכם.
נשמח שתירשמו שוב.
תודה.

לא רשומים עדיין?
רוצים להיות הראשונים לקבל עדכונים?
נשמח לצרף אתכם למקבלי הניוזלטר שלנו.